maandag 22 november 2010

Ding 20 Online muziek luisteren



Muziek, ik zou niet zonder kunnen en er is zoveel wat ik mooi vind. Ik heb met het 23Dingen account een playlist gemaakt met muziek die je kunt beluisteren maar vond het wel jammer dat bij andere favorieten van mij er geen geluid beschikbaar was. Een playlist maken kost niet zoveel tijd en gaat gemakkelijk.

In de bibliotheek staat al een zuil van muziekweb uit Rotterdam maar het zou ook mooi zijn als de klanten onze eigen collectie CD's zouden kunnen beluisteren via onze website en dan kunnen reserveren.

Mijn playlist

4 opmerkingen:

  1. Zie jij nog andere mogelijkheden voor de bibliotheek wat betreft het online delen van muziek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als zven in zet die doet het goed zie jullie film dus altijd wel raad die trudge oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je er weer een leuk plaatje bij Trudgeout!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar heb je de playlist aangemaakt? In Last.fm of bij Spotify?

    BeantwoordenVerwijderen