maandag 29 november 2010

Ding 23 Evaluatie


Het is gelukt, de 23 Dingen zijn klaar. Een ontdekkingstocht waar ik echt van genoten heb. Ik was al een speurder op het net maar heb nu weer zoveel bijgeleerd. Met meer durf overal op klikken en gewoon doen.
Heel veel dingen samen met ons groepje gedaan onder de motiverende leiding van Practical Joke en de handige tips van Prodigieus die ons ook weer verder hielp. Bij deze meisjes, heel erg bedankt voor jullie steun en hulp.

LibraryThing was één van mijn favorieten en tot mijn verbazing vond ik Flickr ook erg leuk terwijl ik hiervoor niets met foto's had. Eigenlijk vond ik alle dingen leuk om te doen. Natuurlijk ligt het ene je beter dan het andere. Vooral de doe dingen liggen mij erg goed omdat ik nogal praktisch ben ingesteld. Het schrijven van de stukjes op mijn blog is niet mijn sterke kant zoals jullie gemerkt hebben, het doen is nu eenmaal mijn Ding. Twitteren zal misschien nooit mijn favoriet worden maar je moet het eerst ontdekken voordat je een oordeel kunt geven en dat hebben we gedaan. Kortom, het heeft heel veel vrije tijd gekost maar het was meer dan de moeite waard. Ik heb er zeker meer zelfvertrouwen door gekregen en weet dat ik onze gebruikers verder kan helpen met hun vragen.

Hoe zou ik kunnen bijdragen aan de Kopgroep bibliotheken 2.0? In ieder geval door open te staan voor nieuwe ontwikkelingen en daar over mee te denken. Je kunt de toekomst tenslotte niet tegenhouden dus omarm de nieuwe techniek en maak er gebruik van. Ik zou zeggen, kom maar op, ik ben er klaar voor.

10 opmerkingen:

  1. Jij ook gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep.
    Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Eerst steeds zelf heel veel uitgepuzzeld en pas als je er echt niet uitkwam om hulp gevraagd.
    Netjes alles afgerond binnen de gestelde termijn.
    Nu even lekker bijkomen en weer eens een mooi boek lezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep van 23 dingen.Ik denk dat mijn evaluatie erg op de jouwe gaat lijken want ik denk er ongeveer net zo over.Maar zover ben ik nog niet...Geniet van de vrije tijd die je nu over hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TrudgeOut TOP!

    De derde van ons groepje en de 4e die de vlag kan uitsteken!!

    En het is echt zo dat ook al waren/zijn wij krakers van jewelste dit is wel even andere koek!
    Kan je trouwens als je uitgerust bent ding 30 GoogleBooks met de GooReader aanbevelen, ah hadden we die maar eerder geweten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat goed de eind streep gehaald .:))
    Gefeliciteerd en dan al drie in jullie groepje Heeft practical joke de zweep er ff of gelaten van allemaal klaar zijn en op tijd.:)

    ja prodigieus staat al in de start blok om verder tegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wisten jullie niet he? PracticalJoke heeft ons ..................

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Trudge,

    Het lijkt wel een tijdsprong. Ik kan me nog herinneren dat ik een keer moest invallen en jij je blog liet zien met de eerste dingetjes (eigenlijk alleen nog het blog, maar dat zag er al heel mooi uit) En nu is het zomaar ineens geklaard. Nou zomaar, je hebt veel gedaan.
    Fijn hoor dat je klaar bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trudy,
    Ook jij gefeliciteerd! Als 4e over de eindstreep! ik ben jaloers op je (en je mooie blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, na bijna 40 jaar biebarbeid, gaat de techniek opeens wel heel snel. Kanp van je dat je het zo goed bij houd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Trudge Out, geweldig hoor. Gefeliciteerd, je het de finish gehaald.En wat een mooi blog heb je ervan gemaakt. Ook wij zijn weg van Delft, je kan er hier zo ronddwalen. De miniatuur bibliotheek vind ik een van de mooiste afbeeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, je hebt het gehaald! Goed werk hoor trudgeout. Leuk om te lezen dat het doen van deze cursus je zelfvertrouwen heeft gegeven en dat je helemaal klaar bent voor de nieuwe techniek. Houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen