maandag 27 september 2010

Web. 2.0

Nu gaat het serieus worden. Gelukkig ben ik niet geheel onbekend met web 2.0.
In de cursus klant-en inlichtingenwerk heb ik al met een hoop dingen kennis gemaakt o.a. flickr, hyves, delicious, wiki's enz. De eerste 3 dingen zitten erop dus gaan we nu verder met 4 de RSS feed. Ik ben benieuwd of dat wil lukken.

In mijn profiel staat een ander plaatje. Een tulp van Maria Sybilla Meriaen die ik zeer
bewonder en ik ben gek op tulpen.

Ik wens iedereen succes met het bloggen in de komende weken.

2 opmerkingen:

  1. Ha jij ook met een plaatje bij de volgers!!
    Al die grijze gevalletjes staan zo saai

    Zou het feit dat Maria S Merian een vrouw was er de oorzaak van zijn geweest dat ze nauwelijks bekend is?
    In die tijd?

    In het Göttinger Digitalisierungs Centrum kun je haar complete werken inkijken Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al aardig wat ervaringen met web 2.0. toepassingen zo te lezen. Ik ben benieuwd of het je lukt om met deze cursus hier een extra verdieping in aan te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen