zaterdag 30 oktober 2010

Ding 13 Delicious

Aan het stoeien geweest met Delicious. Voor het aanmelden op deze site is een Yahoo account nodig, deze dus maar braaf aangemaakt en aan de gang gegaan. Eerst mijn favorieten die ik al op mijn computer had staan overgezet naar Delicious. Deze gebruikte ik heel veel bij de Kraker-en Serendipcompetitie en wil ik graag bewaren. In de komende dagen hoop ik nog meer bookmarks toe te voegen door bij mijn medebloggers te gaan kijken wat zij allemaal aan bookmarks hebben.

In de bibliotheek kunnen we bij het inlichtingenwerk volgens mij Delicious goed gebruiken door klanten op deze manier attent te maken op allerlei sites.

Mijn favorieten op Delicious

1 opmerking:

  1. Ik heb al op meerder blogs gelezen dat er aardig wat krakercompetitie links in omloop zijn. Misschien moeten jullie die bundelen in 1 account?

    BeantwoordenVerwijderen