donderdag 7 oktober 2010

Ding 7 Filckr verder ontdekken

Het is echt niet te geloven wat je allemaal met foto's kunt doen. De toepassingen lijken wel oneindig en voor mij als leek gaat er een andere wereld voor mij open. Ik ben er echt een beetje door overdonderd. Op Findr staan werkelijk duizenden foto's over bijna elk onderwerp. Dit lijkt me erg handig voor scholieren die bijvoorbeeld een werkstuk moeten maken.

Ook is het mogelijk om foto's op allerlei manieren te bewerken en dit ga ik ook zeker bij Ding 8 proberen, lijkt me erg leuk. Wie weet wordt ik ooit nog eens een enthousiasteling op het gebied van foto's.

8 opmerkingen:

  1. Pas maar op. voordat je het weet heb je er een hobby bij en begin je te fotograferen omdat het bewerken zo leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zult zien hoe leuk het gaat worden.
    Als je de mogelijkheden eenmaal gaat verkennen, hou je niet meer op. Niet eens meer tijd voor een krakercompetitie joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je naam betekent eigenlijk voortsjokken, maar dat is er hier niet bij.
    Het ene na het andere komt voorbij.
    En zeg nu zelf het is toch gewoon leuk om iets te ontdekken?

    We moeten het tenslotte tot de King William Trouw Test zien vol te houden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien een nieuwe hobby? In plaats van kraken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat goed van je en straks ook die cursus volgen als prodigieus .Nou dat komt er straks nog een cursus bij voor gevordenen met foto,s .Ik zie het al voor me ,een goed team zijn jullie nu al dus kan niet meer stuk.
    heel mooi (blijf hier niet steken maar ga wel door hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was ik weer dacht ik toch bij Truus te zijn vandaar die cursus.foutje van me maar dat moet je ff vergeten je doet dus geen cursus met Bennedet dat doet Truus .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij gaat lekker!
    Ziet er goed uit zeg. Had alleen gedacht dat je wel Trudeau als naam zou kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ karin
    En erg leuke reden om met fotograferen te beginnen, puur en alleen om ze maar te kunnen bewerken. Hahaha daar had ik nog niet aan gedacht.

    Flickr inzetten voor scholierenwerkstukken? Erg goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen