maandag 11 oktober 2010

Ding 8 foto's bewerken

Ding 8 foto's bewerken.

Dezelfde foto op drie verschillende manieren bewerkt via dumpr.net. Het was wel een beetje passen en meten want ik wilde de bol groter in beeld dan de andere foto's. Volgens mij is het wel aardig gelukt, ik ben er nu eenmaal geen ster in. Het bewerken van de foto's vond ik wel erg leuk dus dat ga ik zeker nog wel eens meer doen.

                                                                                                                                                  

5 opmerkingen:

  1. Mooi schilderij heb je aan de muur hangen.
    Vooral die ronde vind ik zeer bijzonder. Deze foto leent zich daar goed voor. En mag ik die puzzel een keer van je lenen?
    Leuk hè om hiermee te spelen? Er gaat een wereld voor je open.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat boeken huisje in de Schooten. Ik ga me er eens goed in verdiepen. Dit wil ik ook
    Ik ben begonnen met foto's van jasper en Cleo te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat de bol dezelfde foto is als de puzzel zou je haast niet zeggen. Hij ziet er zo totaal anders uit! Zo zie je maar weer hoe makkelijk de werkelijkheid is te manipuleren.

    BeantwoordenVerwijderen