maandag 4 oktober 2010

Ding 6 Flickr

Weer een ding gedaan. Ik bewonder mensen die goed kunnen fotograferen maar zelf ben ik er geen ster in. Deze opdracht zag ik dus niet echt zitten. Met de camera van manlief naar mijn werk en daar met hulp van twee collega's die het wel in de vingers hebben de foto's gemaakt. Thuis de foto's op de computer gezet en via het account van 23dingen op Flickr geplaatst. Dat ging veel makkelijker dan ik had gedacht. De aanwijzigingen gewoon volgen en dan lukt het prima. Als je foto's veilig wil bewaren is dit een hele goede en makkelijke oplossing.

3 opmerkingen:

  1. Kijk zo zie je maar weer. Gewoon proberen en dan lukt het ook nog zonder problemen. En ik weet nu gelijk hoe jullie bibliotheek er uit ziet ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hierbij was het ook echt een kwestie van goed lezen. En als je zelf niet zoveel foto's maakt, is de account van 23dingen een prima oplossing.
    Zo heb je toch kunnen ontdekken hoe het in zijn werk gaat.
    Op naar ding 7.

    BeantwoordenVerwijderen